Alla inlägg under juni 2012

Av Marie Pettersson - 16 juni 2012 17:46

Igår då jag lämnade jobbet fick jag syn på ett sms ifrån min kära examensarbete kompis där hon bad mig ringa så fort som jag kom hem. Glömde bort detta och då jag väl kom hem fick  jag syn på en bukett blommor samt choklad, JAG HAR KLARAT EXAMENSARBETET!!! Ida som jag gjort arbetet med hade ringt och Danne hade svarat och fått informationen om att det var godkänt. Jag känner mig inte överlycklig varför vet jag inte, kanske för att jag inte är klar ännu men självklart känns det som en sten har släppt från mina axlar då jag har en sak mindre att tänka på att jag måste göra klart....snart kan jag bara tänka på att arbeta och det känns ju underbart.

Försökte att söka efter länken till arbetet men tyvärr har det inte kommit ut ännu men arbetet heter "Occupational Therapists experiences of interventions for clients with depression" jag ska lägga ut länken sedan om det är någon som vill läsa.

Presentation

Marie Pettersson född -82

Blev mamma för första gången -06 och det var den bästa dagen i hela mitt liv.......men -09 kom det en till som även den blev den bästa dagen i mitt liv..........och -10 kom det en till som blev den bästa dagen i mitt liv......

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards