Alla inlägg under augusti 2012

Av Marie Pettersson - 31 augusti 2012 11:54

Håller i dagarna på att göra om en gammal lampa, kom på när jag slitit bort det gamla tyget att skit också jag glömde ju ta ett före kort men man lär sig ju av sina misstag. Hade tänkt göra några nya och egna hemmagjorda lampor också men det blir efter denna är klar. Igår fick jag äntligen min drömlampa som jag velat ha länge.

Av Marie Pettersson - 6 augusti 2012 20:43

Nej, jag har inte kört för fort. Man blir både arg och ledsen. För att göra en lång historia kort så drabbades jag av två epileptiska anfall, ett i slutet av januari och ett i början av februari. Detta har lett till en massa undersökningar, omställningar, konstant yrsel som ökar och minskar i styrka samt påverkan både psykiskt och fysiskt. Det har varit och är otroligt jobbigt vissa dagar. Jag har fått diagnosen epilepsi och därmed kallas körkortet in i ett år och sedan får jag skaffa ett nytt efter det året har gått. Känns jävligt surt men det är bara att bita i det sura äpplet.

Presentation

Marie Pettersson född -82

Blev mamma för första gången -06 och det var den bästa dagen i hela mitt liv.......men -09 kom det en till som även den blev den bästa dagen i mitt liv..........och -10 kom det en till som blev den bästa dagen i mitt liv......

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards