Direktlänk till inlägg 13 oktober 2012

Åh Ullared!

Av Marie Pettersson - 13 oktober 2012 21:45

Varför finns det inte ett här uppe i norr också? Skulle ju vara helt underbart. Jag gillar dollarstore men de saknar mycket som man söker efter. Tänk som sagt ett här uppe, de skulle ju knappast förlora kunder därnere. Att bygga ett till varuhus här uppe skulle skulle ge mer kunder från norra delen av norge samt delar av finland. Det bästa med att ha varuhuset endast i söder är att min karl slipper oroa sig över att vi ska bli pank och måsta flytta ut på gatan. :-D

 
 
Hanna

Hanna

15 november 2012 22:01

Du kan tro att min mor var i himmelriket i helgen, de spenderade helgen på Ullared :D

Sv: Tack! Får se om lilla sirenen vill visa sin kapacitet på lördag eller om hon sköter sig ;)

http://hannovsky.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marie Pettersson - 14 april 2013 19:55

It´s time to be to die for!!!   Tävla och vinn en bikini hos denna inspirerande tjej, som jag har börjat att följa!   http://goingsmaller.blogg.se/2013/april/vinn-en-fantastisk-bikini-har.html#comment   ...

Av Marie Pettersson - 14 april 2013 19:26

Jag köpte för ett bra tag sedan tyg för att ha i luvorna på onepiece´ar till barnen. Dessa onepiece´ar har ju inte blivit av och det känns ju bara dumt att ha tyget liggandes utan att det används så i förra veckan gjorde jag slag i saken. Det blev tv...

Dop

Av Marie Pettersson - 14 april 2013 18:59

Idag var det dax för dop av sambons systerdotter, tyvärr fick jag stanna kvar hemma tillsammans med Lilly då hon inte mått så bra på morgonen. Danne och de andra två barnen åkte iväg för att delta i tillställningen. Hade lagt ner mkt tid på doppresen...

Av Marie Pettersson - 11 april 2013 15:14

"Tyck inte synd om dig själv för du är den enda som kan påverka och förändra ditt liv"   Åh, man vet detta så väl men ändå fortsätter man att tycka synd om sig själv och den skiten som man hamnar i för stunden. (pratar inte om något speciellt) ...

Av Marie Pettersson - 5 mars 2013 10:55


Imorgon har jag haft det i en vecka... :) Torsdagen den 21 Februari postade jag:           ...och som sagt tisdag förra veckan fick jag hämta ut det efterlängtade...   KÖRKORTET!!!!         Det känns helt underbart att slippa...

Presentation

Marie Pettersson född -82

Blev mamma för första gången -06 och det var den bästa dagen i hela mitt liv.......men -09 kom det en till som även den blev den bästa dagen i mitt liv..........och -10 kom det en till som blev den bästa dagen i mitt liv......

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards