Alla inlägg under januari 2013

Av Marie Pettersson - 21 januari 2013 14:33

Idag kom papperet som jag har väntat på i ett års tid, ÅTERBESÖKET!!!

Usch, vet inte om jag skall skratta eller gråta....fick med en remiss också där läkaren som jag skall träffa ville ha ett prov på mängden lamotrigin som jag har i kroppen. Det är så mycket som snurrar runt just nu, är super orolig för att jag kommer att få ett nej på körkortet, att jag får ett anfall innan träffen, ett anfall under provtagningen, ett anfall på plats hos läkaren.....kanske inte är så konstigt att jag är så yr i huvudet så orolig som jag går och är hela tiden. Tänker tillbaka 10 år då fanns det inga större problem än hur man skulle lyckas undvika grannen då man hade bråttom på morgonen. Självförtroendet och självkänslan var på topp och man ryckte på axlarna och gick vidare om det hände något, man tänkte att allt löser sig. Idag försöker jag tänka som så, att det löser sig men det är fruktansvärt svårt ibland..

 

Förutom mina grubblingar hit och dit blir eftermiddagen/kvällen ganska lugn, ska snart göra ungarna i ordning för att följa Leo till simskolan, sedan hem igen för att laga mat osv......som alla andra kvällar typ!! =0)

Ha en trevlig kväll!

Av Marie Pettersson - 14 januari 2013 21:48

Ikväll kom hon äntligen, Linas matkasse. 5 dagar utan att behöva fråga "vad ska vi äta idag?". Vi har länge funderat på detta men har aldrig tagit tummen ur och testat. På julafton fick vi ett presentkort av broder på Linas matkasse så nu blir det äntligen av. Inte illa att ha levererat matvaror hem till dörren. Ska bli spännande att få testa nya maträtter. Återkommer med poängen sedan om kassen rekommenderas eller inte.

Presentation

Marie Pettersson född -82

Blev mamma för första gången -06 och det var den bästa dagen i hela mitt liv.......men -09 kom det en till som även den blev den bästa dagen i mitt liv..........och -10 kom det en till som blev den bästa dagen i mitt liv......

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards