Alla inlägg den 11 april 2013

Av Marie Pettersson - 11 april 2013 15:14

"Tyck inte synd om dig själv för du är den enda som kan påverka och förändra ditt liv"

 

Åh, man vet detta så väl men ändå fortsätter man att tycka synd om sig själv och den skiten som man hamnar i för stunden. (pratar inte om något speciellt)

Hur skönt skulle det inte vara utan en massa problem?! Barnen har det fruktansvärt bra, inga bekymmer...eller inga allvarliga sådana!!

 

Jag vet att det inte är nyår men jag tror att jag skall försöka mig på lite små löften nu iaf.

  • Tänk dig för först! Ex: måste jag verkligen köpa detta, är jag i behov av detta?!
  • Låt dig vara egoistisk! Ex: ta dig tid att lägga dig i ett bad och läsa en bra bok utan att någon stör dig, ta en promenad eller vad man känner för att göra. Unna dig att göra något som du verkligen tycker om för det ger oss gnistan att orka med allt.
  • Utmana dig själv! Ex: du tror att du inte kan det du är utbildad till men testa ändå för innerst inne så vet du ändå att du kan och lite mer.

Ja, som sagt man kan ju alltid testa och se om det blir någon liten förändring i livet sitt!

 

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Marie Pettersson född -82

Blev mamma för första gången -06 och det var den bästa dagen i hela mitt liv.......men -09 kom det en till som även den blev den bästa dagen i mitt liv..........och -10 kom det en till som blev den bästa dagen i mitt liv......

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards