Direktlänk till inlägg 7 oktober 2011

Det kanske skulle vara något

Av Marie Pettersson - 7 oktober 2011 15:17

I förra veckan gick jag och ungarna på stan och fann då fleecekläder fast gjord som en onepiece och då fick jag idéen att man kanske skulle ta och köpa lite tyg och sy egna mysdressar till ungarna, jag har inget mönster till en sådan mysdress men jag hade tänkt mig att slå ihop mönster till ett par byxor och en tröja så ska det nog funka. Jag ska visa resultatet för er då det är klart och skulle det funka och någon är intresserad så är det bara att göra en beställning. =0) Är så sugen på att starta men skolan måste verkligen gå före så ni får vänta och se hur det kommer att bli....


     (Bilden är lånad!)


Är superless på jobbet inget funkar ju, imorse vad det grejor borta som något annat företag är och arbetar på stället och lånade mina saker, visst låna men snälla ge tillbaka dem för jag kommer mig inte in överallt och jag känner inte för att söka efter saker på morgonen då jag ska jobba och särskillt inte MINA saker. Aja, jag söker fortfarande arbete på annat ställe men det ser inte ljust ut, fick ett mail idag på att jag inte gick vidare i urvalet för ett arbete här i stan, sedan ringde jag till ett annat företag som ville att jag skulle lämna cv osv förra veckan och skulle ringa mig under denna vecka vilket de inte har gjort så jag gjorde det lätt för dem och ringde upp dem och fick som svar att de har inget just nu och det har inte haft tid att kolla på mina papper för det har varit mycket men hör av dig nästa vecka för det kan alltid komma upp något då vi just nu har ute offerter och kanske behöver någon, jahapp bara låta överlycklig och tacka för mig och lägga på. SUCK!! Jag har pluggat en massa och erfarenhet utav arbete har jag men varför ska det vara så svårt att få ett arbete och ett som man trivs med. Håll tummarna att det löser sig för just nu ser jag inte så ljust på något precis då det känns som att ingenting går min väg. Ne nu ska det bli småplättar gissa om ungarna tycker att det är spännande.

 
 
spikies

spikies

13 oktober 2011 20:27

smart att lägga ihop mönster på tröja och byxa. borde ju gå kanon att fixa. nåt man själv skulle gett sej in på OM jag inte hata Onepiece ;-P ha ha ha

http://spikie66.babyblogg.se

Marie Pettersson

17 oktober 2011 20:15

Jag gillar dem men inte något som jag skulle ha på mig utanför hemmet. Bara i soffan på kvällen typ eller då man känner sig lite hängig.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marie Pettersson - 14 april 2013 19:55

It´s time to be to die for!!!   Tävla och vinn en bikini hos denna inspirerande tjej, som jag har börjat att följa!   http://goingsmaller.blogg.se/2013/april/vinn-en-fantastisk-bikini-har.html#comment   ...

Av Marie Pettersson - 14 april 2013 19:26

Jag köpte för ett bra tag sedan tyg för att ha i luvorna på onepiece´ar till barnen. Dessa onepiece´ar har ju inte blivit av och det känns ju bara dumt att ha tyget liggandes utan att det används så i förra veckan gjorde jag slag i saken. Det blev tv...

Dop

Av Marie Pettersson - 14 april 2013 18:59

Idag var det dax för dop av sambons systerdotter, tyvärr fick jag stanna kvar hemma tillsammans med Lilly då hon inte mått så bra på morgonen. Danne och de andra två barnen åkte iväg för att delta i tillställningen. Hade lagt ner mkt tid på doppresen...

Av Marie Pettersson - 11 april 2013 15:14

"Tyck inte synd om dig själv för du är den enda som kan påverka och förändra ditt liv"   Åh, man vet detta så väl men ändå fortsätter man att tycka synd om sig själv och den skiten som man hamnar i för stunden. (pratar inte om något speciellt) ...

Av Marie Pettersson - 5 mars 2013 10:55


Imorgon har jag haft det i en vecka... :) Torsdagen den 21 Februari postade jag:           ...och som sagt tisdag förra veckan fick jag hämta ut det efterlängtade...   KÖRKORTET!!!!         Det känns helt underbart att slippa...

Presentation

Marie Pettersson född -82

Blev mamma för första gången -06 och det var den bästa dagen i hela mitt liv.......men -09 kom det en till som även den blev den bästa dagen i mitt liv..........och -10 kom det en till som blev den bästa dagen i mitt liv......

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards