Direktlänk till inlägg 3 december 2011

Fleece piece...

Av Marie Pettersson - 3 december 2011 19:35

Dagens planer var att tillbringa med A men det visade sig att min kära sambo hade andra planer. Han meddelade att han hade tänkt ta bilen och därmed sprack mina och A´s planer om att umgås, stort suck kan jag meddela för jag var så sugen på att hitta på något när vi var själva utan karlar. Men men man ska ju inte hänga läppen för det så jag tänkte att jag kanske skulle passa på att göra klart min onepiece i fleecetyg då jag har tänkt göra det länge men inte blivit av, jag började klippa ut mitt tyg men insåg sen att jag kanske skulle ha gjort klart lillemannen Caspers också vilket jag också då valde att klippa ut. Med Lilly som hjälpreda plockade hon så fick upp skräpet i en påse som jag inte kan använda till något annat framöver. Jag tog tyget ut i köket och såhär blev resultatet ikväll......


 


En supernöjd Casper och jag kan meddela att han inte brukar ha tutten i munnen hela tiden utan det var dax för sängen för lillemannen. Känner mig ganska nöjd över resultatet faktiskt, nu är det bara min kvar och som jag hoppas blir lika snygg som lillemannens. Ska lägga upp bild sedan på hur den blev.


Idag firar jag och min sambo 7 år tillsammans, gu vad tiden går fort. Som ni kanske redan har förstått så valde Danne att tillbringa kvällen och dagen tillsammans med grabbarna och se hockey samt krogen efteråt vilket jag verkligen unnar honom att göra då jag vid flera tillfällen har försökt att få honom att följa med grabbarna ut. Denna gång lyckades jag!! YeaH!


Nu blir det att sätta sig i soffan och kolla på en tjejfilm då Danne inte är så förtjust i dessa filmer.


Ha´re!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marie Pettersson - 14 april 2013 19:55

It´s time to be to die for!!!   Tävla och vinn en bikini hos denna inspirerande tjej, som jag har börjat att följa!   http://goingsmaller.blogg.se/2013/april/vinn-en-fantastisk-bikini-har.html#comment   ...

Av Marie Pettersson - 14 april 2013 19:26

Jag köpte för ett bra tag sedan tyg för att ha i luvorna på onepiece´ar till barnen. Dessa onepiece´ar har ju inte blivit av och det känns ju bara dumt att ha tyget liggandes utan att det används så i förra veckan gjorde jag slag i saken. Det blev tv...

Dop

Av Marie Pettersson - 14 april 2013 18:59

Idag var det dax för dop av sambons systerdotter, tyvärr fick jag stanna kvar hemma tillsammans med Lilly då hon inte mått så bra på morgonen. Danne och de andra två barnen åkte iväg för att delta i tillställningen. Hade lagt ner mkt tid på doppresen...

Av Marie Pettersson - 11 april 2013 15:14

"Tyck inte synd om dig själv för du är den enda som kan påverka och förändra ditt liv"   Åh, man vet detta så väl men ändå fortsätter man att tycka synd om sig själv och den skiten som man hamnar i för stunden. (pratar inte om något speciellt) ...

Av Marie Pettersson - 5 mars 2013 10:55


Imorgon har jag haft det i en vecka... :) Torsdagen den 21 Februari postade jag:           ...och som sagt tisdag förra veckan fick jag hämta ut det efterlängtade...   KÖRKORTET!!!!         Det känns helt underbart att slippa...

Presentation

Marie Pettersson född -82

Blev mamma för första gången -06 och det var den bästa dagen i hela mitt liv.......men -09 kom det en till som även den blev den bästa dagen i mitt liv..........och -10 kom det en till som blev den bästa dagen i mitt liv......

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards