Direktlänk till inlägg 23 januari 2012

Snart var man där då...

Av Marie Pettersson - 23 januari 2012 12:36

The big 30 närmar sig med stormsteg och funderingarna över vad som kommer att ske på den stora dagen hamnar i mitt huvud lite då och då men det lutar mot att det blir öppet hus på dagen D och sedan blir det festligheter till sommaren då man kan vara ute och ha trevligt och bara umgås. Ingen överrasknings fest mao.... =0) Till er som funderar över vad man skall hitta på till en tjej som fyller 30 år så behöver ni inte fundera längre, jag har nämligen sucktat länge över ett löpband men de har varit så dyra och då kom jag på att jag fyller ju snart år och vad skulle inte sitta helt fel än bidrag från nära och kära till detta. Löpbandet ger mig möjligheter att kunna träna när som helst och förhoppningsvis leda till att jag kommer mig ner till den vikt som jag hade 2004 då jag var nöjd med mig själv. Nog om detta....vid frågor bara hör av er!


Idag är jag hemma och VAB´ar då Lilly åkte på magsjuka på lördagen.  Men det blev bara två gånger men efter det har hon mått bara bra så det var en kort magsjukeperiod....imorrn blir det dagis igen om nu det inte blir en helomvändning och allt kommer tillbaka igen. Jag känner bara en massa stress idag då jag vet hur mycket som jag bara måste göra idag men som jag inte kan göra då jag är hemma med ungarna. Får väl stressa iväg efter maten idag då Danne är hemma och kan ta hand om ungarna.


Här händer det nog inte så mycket mer...eller ja Leos rum håller på att göras iordning, det har blivit gröna väggar och blått tak än så länge, just nu är det sängen som skall målas vit och sättas upp så det finns lite kvar att göra men det blir nog bra när det är klart allt och jag ska försöka att visa lite före under och efterbilder snart.


Nu ropar Leo så jag måste dra...ha re bra allihop!


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marie Pettersson - 14 april 2013 19:55

It´s time to be to die for!!!   Tävla och vinn en bikini hos denna inspirerande tjej, som jag har börjat att följa!   http://goingsmaller.blogg.se/2013/april/vinn-en-fantastisk-bikini-har.html#comment   ...

Av Marie Pettersson - 14 april 2013 19:26

Jag köpte för ett bra tag sedan tyg för att ha i luvorna på onepiece´ar till barnen. Dessa onepiece´ar har ju inte blivit av och det känns ju bara dumt att ha tyget liggandes utan att det används så i förra veckan gjorde jag slag i saken. Det blev tv...

Dop

Av Marie Pettersson - 14 april 2013 18:59

Idag var det dax för dop av sambons systerdotter, tyvärr fick jag stanna kvar hemma tillsammans med Lilly då hon inte mått så bra på morgonen. Danne och de andra två barnen åkte iväg för att delta i tillställningen. Hade lagt ner mkt tid på doppresen...

Av Marie Pettersson - 11 april 2013 15:14

"Tyck inte synd om dig själv för du är den enda som kan påverka och förändra ditt liv"   Åh, man vet detta så väl men ändå fortsätter man att tycka synd om sig själv och den skiten som man hamnar i för stunden. (pratar inte om något speciellt) ...

Av Marie Pettersson - 5 mars 2013 10:55


Imorgon har jag haft det i en vecka... :) Torsdagen den 21 Februari postade jag:           ...och som sagt tisdag förra veckan fick jag hämta ut det efterlängtade...   KÖRKORTET!!!!         Det känns helt underbart att slippa...

Presentation

Marie Pettersson född -82

Blev mamma för första gången -06 och det var den bästa dagen i hela mitt liv.......men -09 kom det en till som även den blev den bästa dagen i mitt liv..........och -10 kom det en till som blev den bästa dagen i mitt liv......

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards