Direktlänk till inlägg 10 juli 2012

Det finns alltid andra som har det värre..

Av Marie Pettersson - 10 juli 2012 22:03

Allt börjar med illamående och man tror att lingonveckan är på g men tji får man då det visar sig att den håller sig borta i ytterligare ett x antal veckor. Ju mer tiden går ökar plågorna. Olidlig mensvärk som hindrar en från att sova hela nätter och ha en normalt fungerande vardag. Sedan då veckan väl är här kommer det som en flodvåg på besök, ni ska inte tro att det alltid räcker med att byta binda ofta utan ibland krävs det även klädbyten( här kan man passa på att meddela karln hur bra det är med mycket kläder så man kan fortsätta köpa nya kläder). Mens vet ju de flesta att det är en del i barnaförökningen. Hänger ni med nu? Plågsamma lingonveckor och sedan till råga på allt var det menat att vi skulle öka i fettmassa (som om det inte räckte med det tidigare). Med en helt obeskrivlig smärta ska man sen trycka ut ett barn. Inte nog med detta så verkar ju tyngdlagen vara rubbad på något sätt för allt det som man tyckte skulle hamna uppe på behagen hamnade helt plötsligt på rumpan och magen. Livet är orättvist ibland men man ska ju inte klaga för de finns ju de som har det värre...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marie Pettersson - 14 april 2013 19:55

It´s time to be to die for!!!   Tävla och vinn en bikini hos denna inspirerande tjej, som jag har börjat att följa!   http://goingsmaller.blogg.se/2013/april/vinn-en-fantastisk-bikini-har.html#comment   ...

Av Marie Pettersson - 14 april 2013 19:26

Jag köpte för ett bra tag sedan tyg för att ha i luvorna på onepiece´ar till barnen. Dessa onepiece´ar har ju inte blivit av och det känns ju bara dumt att ha tyget liggandes utan att det används så i förra veckan gjorde jag slag i saken. Det blev tv...

Dop

Av Marie Pettersson - 14 april 2013 18:59

Idag var det dax för dop av sambons systerdotter, tyvärr fick jag stanna kvar hemma tillsammans med Lilly då hon inte mått så bra på morgonen. Danne och de andra två barnen åkte iväg för att delta i tillställningen. Hade lagt ner mkt tid på doppresen...

Av Marie Pettersson - 11 april 2013 15:14

"Tyck inte synd om dig själv för du är den enda som kan påverka och förändra ditt liv"   Åh, man vet detta så väl men ändå fortsätter man att tycka synd om sig själv och den skiten som man hamnar i för stunden. (pratar inte om något speciellt) ...

Av Marie Pettersson - 5 mars 2013 10:55


Imorgon har jag haft det i en vecka... :) Torsdagen den 21 Februari postade jag:           ...och som sagt tisdag förra veckan fick jag hämta ut det efterlängtade...   KÖRKORTET!!!!         Det känns helt underbart att slippa...

Presentation

Marie Pettersson född -82

Blev mamma för första gången -06 och det var den bästa dagen i hela mitt liv.......men -09 kom det en till som även den blev den bästa dagen i mitt liv..........och -10 kom det en till som blev den bästa dagen i mitt liv......

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards