Alla inlägg den 3 oktober 2012

Av Marie Pettersson - 3 oktober 2012 08:19

Jag skulle så gärna vilja göra om i hallen, vi har pratat om att vi ska tapetsera i hallen på övervåningen och ner för trappen för att sedan avsluta med hallen nere. Men detta blir det nog inte något av, inte inom en snar framtid iaf. Jag satt på internet igår och kikade på lite bilder och blev så sugen på att göra om lite nu iaf men för en minde penning. Och detta var det jag kom fram till att jag skulle vilja göra:

 

En ny hängare för att hänga kläderna på


 

 

En skohylla. Denna hylla visade jag för Danne då jag tänkte att han kanske kunde göra den på jobbet. Fick svaret att det tyvärr inte gick att genomföra och sedan fick jag kommentaren att hur hade du tänkt att sätta dina stövlar?! måste erkänna att så långt hade jag inte tänkt för det kommer ju inte att gå.

 

 


Denna skohylla har jag sett tidigare och tyckt att den har varit underbar då det inte finns någon risk att skorna skall rampa mellan och ner på hyllan under, vilket små barnskor gör ganska ofta kan jag meddela.

   

 

Satt just nu och kikade lite mer på skohyllor och hittar denna fina uppfinning som jag föll för och den kanske herrn i familjen kan tillverka. (måste kolla upp det)

 

 

Sedan om vi ska ta bort hatthyllan som vi har i hallen idag samt ungarnas lilla skoförvaring som vi använder för att stoppa deras mössor osv i måste vi ju ha någon ny förvaring för att stoppa sakerna i och då fann jag detta som jag skulle bli superfint.

 

 

Sist men inte minst hittade jag denna text på dollarstore som jag skulle vilja sätta upp på väggen också.

 

 

Ja det återstår att se om det blir någon förändring i hallen och om det blir det så kommer ni absolut att få se före och efterbilder.


Presentation

Marie Pettersson född -82

Blev mamma för första gången -06 och det var den bästa dagen i hela mitt liv.......men -09 kom det en till som även den blev den bästa dagen i mitt liv..........och -10 kom det en till som blev den bästa dagen i mitt liv......

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards