Alla inlägg den 24 april 2012

Av Marie Pettersson - 24 april 2012 10:41

att man blir äldre. Då man var yngre så tyckte man att tiden fanns i överflöd och att dagarna aldrig skulle ta slut, särskillt då man hade skola. Idag har man alldeles för lite tid och alldeles för mycket måsten. Jag satt idag och gick igenom allt som jag måste göra och försökte lägga upp dem på olika dagar denna vecka och insåg att dessa måsten egentligen inte är måsten men man gör det till måsten. Är det samhället som gör att vi stressar idag jämfört med förr? är det åldern som gör det? är det situationen som man lever i? finns många olika alternativ som man kan välja utav. 


Idag blir det iaf att ta sig in till stan och då man nu inte får köra bil så väljer jag buss...varför kan inte bussarna gå när man vill att dom skall gå?! Jag ska hämta ut medicin, fixa mina glasögon då min yngsta skulle vara så snäll och ge mig glasögonen i helgen att han tog tag i bågarna och drog dem utåt så nu ligger skarmarna utanför öronen och inte bakom, lite svårt att bära dem kan jag meddela. Sedan blir det presentinförskaffning och hem igen.


Ikväll blir det pluggning för hela slanten. Danne ska iväg på möte och jag blir själv hemma med barnen så då ska jag lägga dem tidigt och sätta mig och försöka att få något gjort iaf med skolan. Jag blev klar med grundbokföringen i fredags och tydligen gick det bara bra för jag fick VG på hela kursen. Tre kurser avklarade och tre kvar. Det börjar att närma sig...JIPPIE!!! 

Presentation

Marie Pettersson född -82

Blev mamma för första gången -06 och det var den bästa dagen i hela mitt liv.......men -09 kom det en till som även den blev den bästa dagen i mitt liv..........och -10 kom det en till som blev den bästa dagen i mitt liv......

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards