Alla inlägg den 7 maj 2011

Av Marie Pettersson - 7 maj 2011 23:09

Vill bara tacka Erik och Jenny för en oerhört trevlig kväll!

Kvällen startade med klyftpotatis och grillat samt lite smått tillbehör som sallad och dryck. Kvällen fortsatte sedan med lek för barnen och herrarna Eklund.....


   

Vi damer satt fint kvar på altanen och tittade på den fina utsikten...


 

Efter en liten stund blev det lite chips och choklad för stora som små...


 

Allt eftersom tiden gick förflyttade vi oss från kylan till värmen vid grillringen och fortsatte att umgås.......




Även lite syskonkärlek hans med....




Efter en stund vid grillringen tog jag och Jenny på oss promenad skorna och tog oss en liten promenad för att sedan komma tillbaka till två nattade små liv och en liten Casper som precis hade vaknat. Med lite bebismys och en massa musik och prat avslutade vi kvällen för denna gång och vi hoppas snart igen på en repris....




(Casper fick prova Lillys nya fina mössa)

 

Av Marie Pettersson - 7 maj 2011 12:54

Jahapp, då var fredagen förbi och lördagen visar sig med solsken så underbart. Kvällen kommer att bjuda på grillning, äta och dricka gott samt spela lite kubb kanske. Trevligt kommer det iaf att bli tillsammans med Erik och Jenny.


Till fredagen då kanske, tentan gick sådär....håller tummarna att jag klarade den men känner mig ganska så osäker men men det går som det går.

Igår hann vi med ett litet besök utav Eva och Gerth, Leo och Lilly tyckte det var roligt för de fick ju visa upp sina nya fina skor. Efter besöket tog jag på mig mina skor och tog mig en promenad innan det var läggdax.


Idag lördag så började det med alla ungar i sängen en som grinade en som sparkades och en som bara var glad, ni kan ju gissa vem som gjorde vad. Dagen fortsatte med att jag startade sy mina nya köksgardiner och åh så fina de kommer att bli, tackar Jenny för att hon har dem i vardagsrummet och gjorde mig sugen på dem.

  Mitt i allt syandet så blev det skoldax och JA jag pluggar även på helgerna. Med lite motgångar i examensarbetet fick vi sätta oss idag och jobba lite för att hinna klart till kommande innevecka. Vi gjorde kanske inte så mycket men vi hann iaf prata lite om hur vi skall jobba härframöver med arbetet.


Nu ska jag sätta mig igen och sy klart mina gardiner så de kommer upp någongång i år, ha en fortsatt solig och trevlig lördag.

Presentation

Marie Pettersson född -82

Blev mamma för första gången -06 och det var den bästa dagen i hela mitt liv.......men -09 kom det en till som även den blev den bästa dagen i mitt liv..........och -10 kom det en till som blev den bästa dagen i mitt liv......

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards