Alla inlägg den 31 maj 2011

Av Marie Pettersson - 31 maj 2011 20:29

Examensarbetet gick som förväntat vi fick revidering som de flesta andra, var endast en grupp som fick godkänt på hela arbetet, stora applåder till dessa två personer. Detta betyder att det blir att skriva klart examensarbete under sommarlovet samtidigt som jag har mina små hemma, hm undrar hur det kommer att gå.


Även tentan som jag gjorde gick ju åt fanders men det har jag kanske redan sagt men men det blir väl bra någongång det med. Har ingen aning om hur jag skall göra efter sommaren med praktiken, många tankar som snurrar i huvudet just nu. Det enda som jag vet är att jag SKA ha min Arbetsterapeut legitimation förr eller senare.


Imorgon blir det sista dagen på skolan i denna utbildning och jag hade tänkt ha med mig Casper. Frågade läraren om det var ok och hon berättade vad vi skulle göra och att hon trodde det skulle vara okej, jag känner såhär att om de säger emot imorgon så då sätter jag mig i bilen och åker hem och så kan dessa lärare ta sig i XXXXX. Även om jag har haft tur att ha en gullig kompis som har kunnat passa Casper både igår och idag samt kunde passa imorrn så känner jag att det känns dumt att lämna bort honom för en sådan liten stund, en stund som vi inte ska göra något speciellt på heller.


Ska försöka att lägga in lite bilder från helgen och i veckan till er så ni får se riktigt vad som händer i denna "lilla" familj.


Kramen på er allihopa!





Presentation

Marie Pettersson född -82

Blev mamma för första gången -06 och det var den bästa dagen i hela mitt liv.......men -09 kom det en till som även den blev den bästa dagen i mitt liv..........och -10 kom det en till som blev den bästa dagen i mitt liv......

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards