Alla inlägg den 10 maj 2011

Av Marie Pettersson - 10 maj 2011 12:33

Goddagens!


Det var ett tag sedan jag var här och skrev så jag tänkte att jag skulle dela med mig lite om vad som har hänt sedan sist, bilder kommer senare då jag inte är uppkopplad till kameran eller telefonen just för tillfället.


I söndags blev det ett besök till allas våra vänner djuren på grans, det var djurens dag så Casper, Lilly och Leo fick en trevlig dag med djuren bland annat. Kvällen fortsatte med en liten kort visit hos Anne och Daniel så Leo fick leka av sig lite, jag säger bara Leo för att Lilly och Casper sovde i bilen och då Nova och Anne inte var hemma så kändes det inte mer än rätt att låta dem sova i bilen.


Igår blev det en liten snabbis till Luleå för att göra lite ärenden på bland annat Universitetet. Igår blev det även en prommenad tillsammans med Jenny, mycket skönt men idag känns det i både fötter och rygg.


Idag blir det besök på BVC för att se om lillemannen har gått upp i vikt och längd som han ska sedan blir det biblo för att hämta lite böcker som jag behöver för skolan efter det hem igen för att göra oss iordning och hämta ungarna på dagis, laga mat och sedan promenad igen.


Det blev en snabb och kort beskrivning om vad som har hänt och kommer att hända här hos oss.

Presentation

Marie Pettersson född -82

Blev mamma för första gången -06 och det var den bästa dagen i hela mitt liv.......men -09 kom det en till som även den blev den bästa dagen i mitt liv..........och -10 kom det en till som blev den bästa dagen i mitt liv......

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards