Alla inlägg den 24 maj 2011

Av Marie Pettersson - 24 maj 2011 15:36

Jag har länge velat byta ut vårt otroligt fula kakel eller det är ju inte kakel utan marmor men jag vill hur som  helst inte ha det och vill som sagt byta och såg att Ikea hade skivor som man kunde fästa fast för en billig penning, eller runt tusenlappen men sedan kom ju smarta jag på att man kan ju faktiskt använda sig utav dekorplast för att göra lite förändring på hemmafronten men med en ännu billigare summa än Ikea, så idag begav jag mig en sväng in på Colorama då jag ändå hade vägarna förbi och kikade på lite prover. Jag funderade fram och tillbaka och fann två stycken som jag tror att det står  mellan men jag vet inte riktigt och skulle behöva lite råd om hur jag skall göra.

Här har ni färgerna:


VIT - Snyggt men finns en risk att det blir FÖR vitt och smutsigt direkt så man måste hålla ständigt rent vilket vi inte har tid med. (har ingen bild men ni kan ju föreställa er hur det kan se ut)


SVART MED LITE STRUKTUR- Snyggt men finns en riskt att det kanske blir för mörkt i köket, positiva måste ju vara att det kanske inte blir lika smutsigt eller smutsigt blir det ju men syns inte lika snabbt. (se bild)


TRÄMÖNSTER- Som golvet nästan, lite mörkare än golvet, lite häftigt men kan det kanske bli lite för mycket både i mönster och färg. (se bild)


 

Presentation

Marie Pettersson född -82

Blev mamma för första gången -06 och det var den bästa dagen i hela mitt liv.......men -09 kom det en till som även den blev den bästa dagen i mitt liv..........och -10 kom det en till som blev den bästa dagen i mitt liv......

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards