Alla inlägg den 18 maj 2011

Av Marie Pettersson - 18 maj 2011 13:35

Men alltså är inte detta underbart så säg, idag då jag ställde mig på vågen var jag helt säker på att jag hade gått upp i vikt men nejdå, jag låg nästan på - 4 sammanlagt sedan jag började att promenera samt att undvika sötsaker under vardagarna. 

  

Nu på morgonen ville Ida skjuta vår träff från nio till tio, inte mig emot jag fick mig ju en promenad, en kort en men skönt var det iaf. Hela för och eftermiddagen har jag suttit tillsammans med ida, ja på var sin sida om datorn förståss för hon sitter i Arvidsjaur och jag i Piteå, och arbetat på vår x-jobb......får se om det blir något sittandes ikväll också. 


Gu vad jag längtar tills skolan är över och man får hitta på saker hemma istället. Jag har så mycket som jag vill göra men som jag känner att jag inte har tiden till det, men nu är det som sagt inte så länge kvar.

Presentation

Marie Pettersson född -82

Blev mamma för första gången -06 och det var den bästa dagen i hela mitt liv.......men -09 kom det en till som även den blev den bästa dagen i mitt liv..........och -10 kom det en till som blev den bästa dagen i mitt liv......

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards